Gynekologická poradňa - Menštruácia

Vložiť otázku
* v prípade, že chcete byť informovaní o odpovedi, pred položením otázky sa zaregistrujte

Gynekologická poradna

otázka od: Judita v kategórii Indonal
Dobrý deň! Mám takú otázku že: pred rokom som vysadila HAK všetko bolo ok ale pred pár mesiacmi sa mi stáva taká vec že pred menštruáciou 2-3 dni mám také hnedé špinanie a potom mám menštruáciu. bola som aj na vyšetrení že všetko je ok aj som sa pýtala gynekológa že či to nie je voľaký problém on mi povedal že to je ok. Podľa Vás pani doktorka je to normálne? S priateľom sme sa rozprávali už aj o bábätko a bojím sa že toto špinenie znamená voľaké signáli že voľačo nie je v poriadku! Akože ja verím môjmu gynekológovi ale neviem nebolo mi to vysvetlené a mám otázniky v hlave! a poprípade viete mi poradiť alebo jaky produkt by som si mohla kúpiť od Indonal na prevenciu na menštruáciu aby to už bolo v poriadku! ďakujem pekne za odpoveď a za Váš čas! Prajem Vám pekný deň!